Jul 10, 2009

Sepi

Hari ini terasa kurang meriah komputer saya...

Kenapa?

Teman2 chatting tegar ku tiada
Anies the Rockstar telah pergi ke Medan meninggalkan saya
Azim Heart pula hilang menyepi tanpa berita! *cakap balik hari khamis wey!mane?*
Bila dah macam ni..aku jadi keciwa!!!!

Make sure korang well equipped with gossip bila kamu kembali..Full on pujuk mission wey!! Aku merajuk maksimum ni!

Anies: ko pegi bercuti tanpa aku lagi pasni mmg kita PUTUS! titik!

Jime: kamu sudah slacker sekarang...sila demote diri anda dari digelar selebriti!

*masa bagai merangkak tanpamu...*

4 comments:

  1. demit!
    aku online dowh...
    ko mane?

    ReplyDelete
  2. jime..
    aler..bile aku msg kau no respond..serupa takde la
    *ym aku pun poyo..masalah aje!

    sapik..
    gepren kamu MEMANG! pegi medan boleh aje..tapi bile aku ajak cuti2 malaysia..dan dan tu cakap takde duit!hampeh!

    ReplyDelete
  3. mbakkkkk..

    gwe udah pulang. tapi bukan dari medan ya mbakk. dari jakarta!

    mbakk ngak perlu kangen sama gwe lagi.

    ayuh...kita gossipin aja dong.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...